Strona główna
Jak promować firmę z branży wnętrzarskie w sieci?

Jak promować firmę z branży wnętrzarskie w sieci?

01.05.2023

Jak promować firmę z branży wnętrzarskie w sieci?

W branży wnętrzarskiej zajmującej się wystrojem domów, mieszkań, czy też biur bardzo ważna jest kwestia wizualna. Często udostępniane są różnego typu inspiracje i porady, ale czy zawsze to wystarczy, by sprzedać produkt? Warto wykonać kilka prostych trików i sposobów internetowej promocji, aby wypromować firmę oraz jej produkty i cieszyć się zyskiem.

Trzy filary promocji firmy wnętrzarskiej w Internecie

  • Sklep internetowy lub strona internetowa pozwoli nie tylko sprzedawać produkty bez ograniczeń lokalizacyjnych i czasowych (dostępność 24/7), ale również pozwoli trafić do większej liczby odbiorców przy minimalnych kosztach prowadzenia działalności i promocji firmy. To również miejsce, które skutecznie promuje zarówno wizerunek eksperta, jak i produkty same w sobie. Pozwala też na monitorowanie i analizę wyników.

  • Blog – pozwala na umieszczanie dłuższych, merytorycznych treści, które tworzą wizerunek oraz mogą sprzedawać poprzez wkomponowanie produktu w aranżacje i pokazanie ich na wiele sposobów.

Jak promować wystrój domów, mieszkań i biur?

Gdy zadbasz już o trzy pierwsze punkty, otrzymasz kolejne sposoby na promowanie firmy i jej produktów. Możesz zbudować plan promocji firmy.

Pozycjonowanie (SEO)

To działania, które sprawiają, że strona internetowa wyświetla się jako jeden s pierwszych wyników po wpisaniu frazy przez użytkownika w wyszukiwarkę Google. Jest to zbiór metod takich jak optymalizacja techniczna, optymalizacja treści, czy wartościowy link building.

Pozycjonowanie daje Ci:

  • zwiększony ruch na stronie

  • rozpoznawalność,

  • lepsze wyniki sprzedażowe,

  • zaufanie klientów,

  • długotrwałe i możliwe do zmierzenia efekty.

Aby dobrze wypozycjonować stronę trzeba między innymi używać na stronie słów kluczowych czy optymalizować stronę tak, aby była bezpieczna (protokół SSL), prosta w obsłudze, intuicyjna, responsywna na każdym typie urządzeń, i atrakcyjna wizualnie. Równie ważne jest zbudowanie wartościowego profilu linkowego.

Kampanie Google Ads

To z kolei działania płatne, system reklam, który umożliwia wyświetlanie grafik i tekstów w różnych miejscach w sieci oraz zapewnia pierwsze wyniki wyszukiwań.

Google Ads zapewnia możliwość:

  • sprawdzania efektów,

  • zwiększanie świadomości marki,

  • kontrolowanie kosztów,

  • różnorodność reklam w różnych miejscach,

  • targetowanie reklam do klientów marki.

Masz możliwość wyświetlania poszczególnych produktów na banerach i nie tylko.

Social Media

Media społecznościowe to darmowe narzędzie, gdzie można udostępniać treści niemal bez ograniczeń. Najpopularniejsze serwisy, które pomogą w promocji firm zajmujących się wystrojem to Facebook, Instagram, Tik-Tok, czy Pinterest. Social Media to ogromna możliwość dla każdej marki:

  • dotarcie do ogromnej liczby klientów i poznanie ich,

  • duża rozpoznawalność firmy,

  • zarówno bezpłatnego publikowania, jak i płatnych reklam.

E-mail Marketing

To dobra metoda promocji firmy, zwłaszcza gdy prowadzisz sklep internetowy. Jej celem jest tworzenie oraz utrzymywanie relacji z osobami zainteresowanymi Twoją ofertą. Możesz informować swoich klientów o promocjach, rabatach, produktach zostawionych w koszyku itp.

W promocji firmy w Internecie zajmującej się wystrojem wnętrz warto stosować różnorodną promocję, aby dotrzeć do różnego rodzaju klientów oraz uzyskać zysk.